søndag 27. februar 2011

Ny bok!

Idag vil jeg reklamere for min nye bok - Hva ser du? Den handler om å se det usynlige. Høres det spennende ut? Det er det. Det er ved å se det usynlige vi kan leve et seirende liv, og boken er en blanding av undervisning og små fortellinger om mennesker som opplever at livene deres blir fornyet og de blir satt fri når de slipper Gud til.
Du kan kjøpe boken fra meg ved å sende meg en mail: asunna@broadpark.no
eller ved å kjøpe den direkte fra forlaget: http://www.agape.no/
Den koster kr 129,- + porto. Rabatt ved kjøp av flere hvis du kjøper fra meg.
Trenger du en pause i en travel hverdag og ønsker å lese en bok med oppmuntringer og vitnesbyrd om mennesker som opplever Gud i sine liv? Da er Hva ser du? boken for deg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar